Us convidem a la projecció de curts i clips de vídeo i a la taula rodona a càrrec de l’antic alumnat i l’actual del 3r curs del Cicle Formatiu Grau Superior 3×2 d’Il·lustració i Animació de La Industrial.
Amb aquesta mostra de produccions audiovisuals explorarem el talent emergent de l’alumnat de L’Escola d’Art La Industrial en el camp de l’animació. Es presentarà una selecció de curtmetratges i clips de vídeo que abasten una àmplia gamma de tècniques, incloent l’stop motion, el cut out i les animacions 2D i 3D.
L’il·lustrador i professor Òscar Sarramia i les antigues alumnes Ivet Amaro, Ariadna Bocanegra i Patricia Chipongian conversaran amb Julián Villanúa, animador amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
L’acte tindrà lloc el proper dijous 10 d’abril a les 19 h a l’Auditori del Centre Cívic Urgell (C/ Comte d’Urgell 145).